فروش مبدل DC به DC

فروش مبدل DC به DC - 5.0 out of 5 1 based on 2 votes

مبدل DC به DC چیست ؟

مبدل  یا DC-DC (DC-DC converter) که جریان DC یک منبع را از سطح ولتاژ به سطح ولتاژ دیگر تبدیل ‌کند و ولتاژ خروجی می‌تواند از ولتاژ ورودی بیش یا کم باشد. در قبال مبدل‌ DC-DC، مبدل‌ AC-DC قرار دارد که جریان متناوب را به جریان مستقیم تبدیل ‌کند و مبدل‌ DC-AC یا اینورتر که جریان مستقیم را به متناوب تبدیل می‌شود.

 

مبدل  DC-DCدو طرف با بهره ولتاژ بالا در بسياري از كاربرد صنعت مثل سيستم انرژي فتوولتائيك ، پيل سوخت، منابع تغذيه بدون وقف و نقليه برای نياز بوده مبدلDC-DC  دو طرف با ورود موازي وخروج سري در حالت بوستو ورود سري و خروج موازي در باك حالت با سلف تزويج دوگان ارائه شد و درحالت بوست، سيم پيچ در سمت ولتاژ کم صورت موازي به منبع ولتاژ وصل و سيم پيچ ثانوي به صورت بسته  وخازن وجود در اين طرف به شکل موازي با اين سلف تزويج، شارژ و به شکل سري دشارژ شود تا ولتاژ را در اين حالت در بالا برد. حالت باك، سيم پيچ ثانوي تزويج در ولتاژ بالا به صورت سري بست شود و خازن وجود در اين سمت به صورت سري با اين شارژ شده وصورت به موازي دشارژ شود تا بهره ولتاژ را در اين مورد بالا ببرد.

کاربرد مبدل  DCبه DC  چگونه است؟

مبدل افزایش دهد برای افزایش ولتاژ رابط DC  خروج ریز منبع به 380 تا 400 ولت  برای متصل شد به شبکه توزیع از راه اینورتر DC –DC  به کارشود. هم سلول خورشید سوخت نیاز به منبع ولتاژ و یک مبدل  DC به DC  با ضریب بالا رفت ولتاژ برای تنظیم  ولتاژ بین مبدل نیاز و پژوهش مبدل گوناگون بالا رفت تحلیل خازن سوئیچ شود و سلف سوئیچ شود و همین طور راه ترکیب خازن سوئیچ شونده  با مبدل ، مبدل بالا رفت ولتاژ مدل ضرب ولتاژ خازن و مبدل  DC به DC  ترانس باشد.

انواع مبدل DC-DC کدام اند؟

مبدل باک

مبدل بوست

مبدل باک- بوست

مبدل کاک

مبدل تمام پل

مبدل DC به DC  یا چاپر کدام است؟

تبدیل ولتاژ مستقیم به ولتاژ مستقیم دیگر را چاپر یا DC-DC Convertor گوید. در بسیاری از کاربرد صنعت به تبدیل یک منبع DC ولتاژ ثابت به یک منبع DC ولتاژ متغییراست. مستقیم DC را به DC تبدیل کند. چاپر می توان افزایش یا کم شدن پله ولتاژ DC به کار گرفته بشود. دی سی ( DC )  جریان نوع از جریان الکتریک که تغییرات در قطب مثبت و منفی آن وجود نبود و اگر هم تغییرات داشت بالا صفر مثبت و حال اگر ولتاژ مستقیم دی سی را از راه مبدل چند برابر کند باید چه باید از مبدل AC یا همان متناوب مصرف کرد.

اصول کار و ساختمان مبدل دی سی چگونه است؟

در مبدل dc مستقیم ، اول ولتاژ مستقیم به یک اسیلاتور شود تا تبدیل به یک ولتاژ متناوب تا برای ورود به ترانسفوماتور فزاینده آماده شود ، از اسیلاتور به ورود ترانس فزاینده اعمال شود و ولتاژ چند برابر شده را در خروج ترانس دارد ؛ با این تفاوت جریان الکتریک بسیار کم شود و جریان تبدیل به ولتاژ شود و این تبدیل گاهی از چند ولت به چند هزار ولت رسد و می توان انسان را شوک دهد یک شوکر الکتریک که این کار بکند .

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

طراحی و پیاده سازی M.A